Sunday, July 5, 2009

oh oh oh

dari pukul 6.30 am aku mulai gusar,
mak aku berdengkur macam sedang berlawan dengan askar komunis,


pukul 8.30 am,
aku mulai bangkit,
mengejutkan semua yang perlu bangun seawalnya termasuk,
budak umur 3 tahun,
no mercy for them.


ok,
aku start masak pukul 10 am,
siap-siap semua, pukul 11.30 am,
then,
en.bf sampai,
selesai jerk acara mencekik,
kami berangkat ke Jakel Tampoi (agaknya lah, aku bukan orang JB)



seronok pilih kain,
seronok pilih kain,
seronok pilih kain,



bukk..!!! (sebijik bunyi buah nangka jatuh)
aku berlutut,
tergamam,
dahi berpeluh,



'awak ok tak?' en.bf
'saya tak apa-apa, kak kain mana tadi?'
sambil aku mengajukan soalan kepada salesgirl tanda cover pura-pura fokus pada kain.
tetiba,


'eh jari kaki awak berdarah' en.bf


* ambulans pon datang sebab darah keluar dari kaki aku tidak berhenti, dan aku pengsan untuk seketika kerana terlalu terkejut melihat darah. aku di kejarkan ke Hospital Sulatanah Aminah secepat mungkin. dan di masukkan ke Unit Rawatan Rapi. kemudian semasa aku separuh sedar, aku terdengar perbualan en.doktor bersama en.bf, " saya terpaksa potong kaki ENDUT awak kerana jari kaki nya luka teruk. dan tidak boleh di betulkan lagi. maaf ya, saya harap awak bertabah.' 'apa..!!!!!!!! kenapa dunia ni tak adil, kenapa...???? kenapa..?????????" aku!



* ok. aku tipu. kua darah sikit jerk. tapi aku masih aktif mencari kain untuk raya nanti. hehe.

* eh. kawan-kawan da ganti puasa belum. kamu.. ya kamu lelaki kan? jangan buat tak tahu saya nampak kamu makan maggi masa puasa hari tu. eh. aku taulah nak ganti, sok ke, lusa ke, minggu depan ke. errrr....


+ ENDUT = awek/ makwe/ gf

9 comments:

shakinah said...

ayah aku berdengkur sama kuat dengan bunyi kentut dia.
haha.
gile ah.
dah shoping rayaaa.
aku ganti pose ade lagi 4 hari weyy

DIK AN said...

Cerita power! Saya gelak guling2 selama 12 minit 32 saat.

Lionel Azry said...

pergh awal gilak shopping!
pose 2 tahu lepas dah ganti..
tahun lepas full beb! :P

ayampinko said...

nie la dier...kaw-kaw soping rayer..pose pun blum..hem kang rayer datang umah ok..

kueh bakar said...

pompuan? owwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

DoDu@HaHA said...

fuleeemaaaaakkk..

darah tak berhenti-henti mengalir..

ahahhaha, memang shopping ni macam xgames jee..

hik3..

joegrimjow said...

bulan rejab ni elok pose bnyak2 skit

F A R Y N said...

meh ar courier kain tu ke sini,,hhaha

dila john said...

kinah = aku bedengkur lebih kuat dri abah aku.

dik an = sekejab sgt 2, cbe lama lagi, pecahkn rekod aku selama 12 min 33saat.

azry = yeke full? xdek isap okok ker?

pinky = bak ah alamat jgn jemput jerk

kueh = huh? nape ngn pmpn? npk buku lima comel nih.. dush..dush..

dodu = 2 bru sikit jerk tu, slalu soping smpai kaki mlecet.

joe = uhh.. ye sy dpt rse keinsafan d c 2, tp pasni eh, blik kolej sy pose. kt uma mak byk godaan.

faryn = eh, xboleh, kain 2 en.bf blanje u.. hohoho..