Wednesday, July 29, 2009

da stop

kemungkinan bulan ini MARA aku stop,
bukan sebab pointer aku di bawah 2.0,
tetapi sebab kolej sengal ni, tak bagi tahu kat aku yang sebenarnya:

bagi student HND sekarang menjalani sesi pembelajaran selama
3.5 tahun bukan 3 tahun




so kalau ada sape sape yang prihatin dan teringin nak:

  1. belanja aku makan
  2. belanja aku minum
  3. belanja aku KFC baru (hot n spicy yang iklan dinosour)
  4. belanja aku tengok wayang
  5. belanja aku baju baru

sila la hubungi aku dengan segera,
diulangi,
DENGAN SEGERA...!!!!









kalau anda kejam sanggup melihat saya berpisah dengan lemak kesayangan saya, sila abaikan saya.. :'(









9 comments:

qishie said...

MARA tak ckp pape ke?
tak try check dgn MARA pusat?

hee...duet mara bulan ni dah masuk..

:P

dila john said...

dy xdek inform,
tp kiteorg da sedia maklum,
yang MARA stop bulan ogos...

wu wu wuuu...

lapa ~ ~ ~

Lionel Azry said...

kesian..lain kali guna ptptn la :P

KIBA kline said...

jom jom la.
i blanje.
sian nye.
mara biasa la u. i heard lot about their cons.

nur_syahida said...

mintak kak aina blnjer. XD

dila john said...

azry = ptptn lagi xleh pkai, support xbyk... then utang bertingkat2

kiba = uuhh.. thx u.. u jerk syg lemak i kan? kan kan kan... (=^;^=)

sya = ehhehe.. kak aina ye.. dy pown sme, tp klw sume kwn2 dy mtk dy, dy nak pkai pe? hohoohhoo...

F A R Y N said...

bley mintak MARA tambah 1 sem lagi...
sila buat rayuan dgn kadar segera la kan...

dila john said...

mane de faryn,

aku da g tnye dah...

dy kta,
mg slalunya xkan dapat...

wu wu wuuuu...

shakinah said...

hahahh.
lemak kesayangan.
:)