Friday, July 17, 2009

oh oh oh - bahagian 2

masa tu, semua orang sedang kelaparan.
masa ni dah tak ingat kawan, cepat cepat beratur ceduk nasi kawah,
then beratur tunggu giliran nak ambil lauk kat mak cik dewan makan di sekolah teknik muar.


lauk hari tu,
ayam masak kari, sayur bayam dan buah tembikai susu.
kami tidak di lengkapkan dengan sistem keselamatan yang ketat.
papan tanda lantai licin pun tidak di letakkan.


ok.
aku sebagai senior ketika itu sedang control ayu,
kerana ada sekumpulan aspura sedang makan masa aspuri makan [damn. mengelat gila]
masa tu geng geng gagak hitam suma ada,


malangnya,
tiba di selekoh untuk membelok pergi ke meja panjang,



paapp.. prakk.. keletangg...!!!!!!



tangan aku di atas meja pegang tray makanan,

aku didalam keadaan belutut,

nasi semua tak selamat kecuali tembikai susu.


~ air mata bergenang di kelopak mata, sekumpulan aspura turut tertawa.
~ geng gagak hitam malu dengan ahli kumpulan yang satu ini memang suka buat spoil.
~ aku berlari keluar sambil menagis, lutut sakit serta malu...
~ damn to lantai basah.....!!!!

* aku banyak memori jatuh

9 comments:

ayampinko said...

hehehe..sian nko..
dah la sakit..malu pas tu lapar pulak.. tak baca bismillah kot nko nie..

dila john said...

macam mne nak baca bismillah klw
duduk pown lom lagi?

aduii...

sOya BeAN said...

hahahhak la ko ni dila..

hilman.fikry said...

jemput bermesyuarat di tulisan saya. =D

hilman.fikry said...

jemput bermesyuarat di tulisan saya. =D

Matluthfi90 said...

pergh malu shiot
quit la geng gagak hitam
masik geng burung kakak tua

ho : )

KIBA kline said...

hei u.
i tgh edit post kot tadi.
laju je u dah comment.
haha
tgh letak nama u la tadi.
sekali cek cek u dah cmmnt.
hahaha
=D
thanx yer.
sayang u lah.
haha

Anonymous said...

kau memang,
rambut kerinting hingga menutup mata.
tak nampak jalan le tu.
heh

Zic MZ said...

hak3..
sape kah agak nye ek geng2 gagak itam tu..
lalalalala..