Thursday, March 11, 2010

tak jadi

baru baru ni aku ada buat kuih. kuih orang putih putih agaknya, sebab nama betul dia "cream puff"
tapi seriously aku punya cream puff tak sama macam orang lain buat. bentuk yang sebenarnya macam ni:


tapi yang aku buat jadi macam ni:


ok. aku tau bentuk dia memang teruk gila!!!!!
tapi rasa cream dia tu yang tak tahan. memang sedap sangat (saje market kuih sendiri)
kalau kau orang nak resipi jangan mintak aku, kau orang boleh google jek.
kesimpulannya:


RESIPI AKU SALAH!!!!
dan nama dia no longer cream puff tapi krim bulat

4 comments:

JohnJenin said...

dah macam cucurbadak pakcik tengok

dila john said...

hakhakhak..
tau takpe. tapi ni punya cucur badak ade custard.
kehkehkeh

Matluthfi90 said...

macam cucoq kodok. macam sedap.

H.A.M.I.M said...

adoiyai ko dilla..agak2 r wat jempot2 pisang market cream puff! ahahhahaha