Tuesday, March 16, 2010

biasa la lelaki...

Mr. k, Mr. N, Miss A dan aku keluar pergi makan, masa tu agak syok lah, sebab dah lama tak hang out berempat. walaupun mulanya agak ragu ragu, tapi Mr. K mula bertanya:

"kalau aku tanya kau orang jangan marah ok,"

"iyalah, tanya jek" aku jawab sambil mengunyah sate.

"kalau perempuan, sunat potong yang mana ek? " Mr.k

muka aku serta muka Miss A dah macam takde darah. berdebar gila nak jawab.

"ala, open la wehh...bagi tahu jek la, apa nak malu, aku cuma nak tahu sunat buang apa" Mr.k

aku jawab " kalau kau orang pernah tengok perempuan dewasa punya macam mana, aku bagi tahu kau orang, kalau tak pernah tengok, susah juga nak bagi tahu"

Mr. K and Mr. N diam... termenung sambil melihat makanan melambak atas meja, semua sebab Miss A oder banyak gila. kitaorang terus ubah topik pasal Mr. N makan telur bungkus dekat senawang sedap gila.


kesimpulannya: aku tak percaya dua orang tu tak pernah tengok perempuan punya!!! sebab macam agak mustahil dia orang tak tengok porno. hahahahhahahahaaa.. tak payah la buat muka baik baik ok.

umur 23 tahun namanya wanita ke? kalau ya, dah dewasa dah aku ni. patutlah ada rasa macam nak bersanding.

11 comments:

F A R Y N said...

eceh..sanding ye...dah abis study blom? hahahaa

dila john said...

mestilah dah!..
ahhahahahha...

aduii.. lambat nye orang nak datang minang.

Shahrul Tanaka Safeai said...

woooo~ :P

dila john said...

kau setuju kan?

KIBA kline said...

biasa la. lelaki.
semua sama. :)

Anonymous said...

cm de kt tmpat kjadian je..adehh..

dila john said...

kiba = i kena jawab betul betul betul ker? hahaha

anon = siapakah anda, sila pm saya sebagai tanda serah diri. siapa watak anda dalam cerita tersebut. haha.

I_Hate_Lolipop said...

hahaha..pandai kau mengalih perhatian diri dgn mengubah topik. kau wanita yg handal.

yes 23 adalah umur rasa mcm miang2 nak bersanding dan jeles manja tgk kawan yg bersanding.huhu

dila john said...

loli = he he he. aku ingat nak tanya beliau, laki potong yang mana? (*muka gatal)

Pais Chaos said...

bila bersanding.. jemput2 nnt!!

karatz said...

jawab je.haha