Sunday, March 21, 2010

lesen L?????

kejab lagi pergi rumah latat lah.
lepas mesej mesej dia. tukar baju semua settle, berkat rumah orang kahwin da jamah sikit.

mula mula:
1. pakai sweater
2. ambik ic, hanphone, serta rm10 (duit topup)
3. pakai helmet
4. kunci pintu rumah.
5. barang letak dalam raga motor.
6. buka gate rumah yang suku roboh dek dilanggar abang aku yang kononnya pandai bawa kereta.
7. duduk atas moto, tongkat semua da naik, reverse motor, da get ready nak start.
8. cuba hidupkan enjin. cuba lagi dan lagi.
9. tengok minyak, shit. banyak lagi. plug ke yang problem?
10. buka pintu rumah, ambil kunci motor.
11. tutup pintu maki maki.

masa nak topup, pak cik polis saje bagi aku berdebar follow aku dalam 6 saat, lepas tu potong aku dan tengok muka aku nak tau cuak ke x, aku takut lah sengal!. ujian jpj bulan depan, sabar lah kalau ye pon nak tahan aku!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

ahahhahahaa.
takde lesen ye kakk

dila john said...

muahhahaa..
saje nak bagi can budak budak muda amek dulu