Thursday, May 7, 2009

versi Legenda

aku rasa aku hebat hari ni.

kenapa aku rasa hebat ni?. nak kata menang 17 ribu, tak ada pon. menang nombor ekor pon lagi la tak ada.

12.35 pm

aku naik bas, dalam 15 min bas pon gerak menuju ke johor bahru. aku cari seat tengah-tengah bas. aku selesa di situ. aku keluarkan buku untuk di baca. aku masih ok.

10 minit kemudian..
- aku masih ok lagi...

setengah jam kemudian @ da sampai kangkar pulai
- aku masih ok lagi

sekarang dalam bas johor bahru - seremban,
- aku masih lagi ok!!
turun tren
- aku masih lagi ok !!!!!!!!!!


sampai hostel
- aku ok dan ok sangat-sangat

psstt: aku memang dari kecil selalu mabuk jalan, cuma naik moto jerk tak. hari ni dalam sejarah, aku naik bas dan naik tren aku tak mabuk, lebih-lebih lagi, aku boleh membaca, sampai gelak sorang-sorang pon tak mabuk jugak. aku salah makan agaknya malam tadi.

No comments: