Sunday, May 10, 2009

versi legenda - 2

aku lihat dia. 
dia membuat kerjanya.
dia menunggu aku.

aku pergi kepadanya.
dia senyum riang.
dia kata ada kejutan.

aku senyum padanya.
dia kata ' tunggu depan pentas'
dia kata ' jangan gelak, ok!'

aku menanti dia 
dia naik ke atas pentas.
dia nyanyi lagu awie.

'iris'

Kau masih ku cintai ..sungguh
Dari awal dulu hingga hari ini
Aku pasti seyakinnya pasti
Kau lah satu untuk ku
Kau masih Dewi hatiku..sungguh
Biar sejuta tahun hilang di hari
Usah gusar sayang usah ragu
Aku milikmu

Chorus *

Cintaku jika kau tanya pada bintang
Gemilauan sinar tak kan hilang
Akan aku sinari duniamu
Moga terpadam sangsi mu oh..
Cintaku jika kau lihat tingginya awan
Tak kan tercakar tinggi cintaku
Hanya hati ku tahu apa mahuku
Kan dunia ku pastinya milikmu
Hingga ke akhir hayatku

Ulang *

Kau masih ku cintai..sungguh
Dari hari pertama kau ku nikahi
Aku pasti seyakinya pasti
Engkau milik ku..

* abang bob, lagi satu lagu awie yaa..
* kejutan paling romantik aku pernah dapat
* kini semuanya tinggal kenangan, tiada lagi lagu awie kedengaran dari mulut dia,
  sebab kami tidak bersama lagi....

damn, 
aku da suka lagu awie..!!

6 comments:

Anonymous said...

beshnye..xde pon org nak nyanyika lagu utk anis...:(

influenza said...

ada.. tapi anis yang tak ingath..
oh hoo..

Nbilla said...

bob mana haa.. so sweet.. bila tah aku akan dapat kejutan serupa ini macam..

dila john said...

bob comel la b..
oh hoo.. yang kita sama-sama tengok dia nyanyi masa karnival YES tu..
ho hoo..

shawLycious said...

Starting from today, Friday the 15th until 22nd of May, you can have your pretty TieRack scarves at as low as RM55 each! :)

Good Boy In Charge said...

klu kita bercinta, mesti kau tersuka lagu jamal abdillah pulak.

sorry la, aku teka je