Saturday, May 30, 2009

perasaan

boleh ke kalau bercinta:

1. tak ada perasaan cinta?

2. tak sependapat?

3. tak suka perangai dia, dan sering mengutuk bersama kawan anda?

4. kalau si dia call, tak berdebar apabila mendengar suaranya?

5. anda sendiri tidak tahu perasaan anda padanya, samada sayang, cinta atau kesian pada dirinya?

Lately aku ada perasaan macam ini,
aku rasa aku sakit,
baru betul agaknya (sakit hati tidak bersifat dengki)

orang kata aku jual ikan, tipu diri sendiri,
tapi benda ni lah yang aku rasa,
aku sayang dia,
tapi tak tahu kalau dia pergi,
aku akan menagis melalak atau tak.....

sebab aku rasa aku sekarang adalah,

'HEARTLESS'

7 comments:

blackskin said...

Boleh je.
Tiada yang mustahil kan.

nur_syahida said...

ha ah.
tapi pelik. -_-

dila john said...

blackskin : mungkin tak da, mungkin ada.. ngee ~ ~ ~

nur_syahida: hehe, i'm freak since i was born...

Anonymous said...

wah..
terase saye..
saye pon kdg2 x tau suke die ke x..
tp die pndai amik ati sye..
hahaha..

adakah saye bahagia?
itu yg kte x tau...

dila john said...

ye cik anon,

saya luah untuk diri saya ya,
anda tidak terlibat dalam masalah kami..

ngee ~ ~ ~

nanchan said...

cinte itu seni!

ayampinko said...

nko kawan jer ngan dier..jadi kawan baik..mesti besh..try la..aku dah try..besh jer..