Tuesday, June 1, 2010

Nurul Efrina Najwa Binti Sharom Shah





selama ni, aku tahan sabar aku sebab :

1. arwah mama kau tu kakak aku.
2. sebab kau comel.
3. sebab kau comel.
4. sebab kau comel.
5. sebab kau comel.
6. samapi 9 memang kau comel.
10. sebab mak aku tak bagi cubet kau. huh!

tapi, kau boleh buat aku hilang sabar, bila kau main pantyliner lepastu kau tampal kat belakang atok kau buat apa!!!!!!!!!!!!!

mati-mati aku ingat cool fever kau buat main. lepas tu, aksi ngeri terjadi. macam biasa, dia takut dengar bila aku sebut perkataan cubet.

9 comments:

nur_syahida said...

ahahaha.XD
main pantyliner.
kreatif da budak2 skrg neh.

vidadarisakura said...

comel la auntie budak ni.haha

I_Hate_Lolipop said...

nasib pantyliner..kalau pad heavy flow or overnight? hahahaha

Pais Chaos said...

kasi smpan ini budak..aku nak kawin ngn dia nnt. haha

fndrocka said...

main pantyliner lepastu kau tampal kat belakang atok pun dikira comel jugaklah..

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Paan Ovrtd said...

Jap...dia...anak yatim? kejam dowh kau. Huh!

shakinah said...

KAHKAHKAH

Pak Lang Kiwi said...

hahah.. lawak

Pak Lang Kiwi said...

hahah.. lawak